reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Radovan Kleinr

Radovan Kleinr

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

creative freelancer Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prvá dvojkolesová stovka

Radovan Kleinr

Prvá dvojkolesová stovka

Plávanie, bicyklovanie, tanec a sex, vyprevádzal ma z ambulancie pred mnohými rokmi neurológ s odporúčaniami, čo okrem tabletkového voltarenu a práškového flectoru ešte blahodárne vplýva na moju pokrivenú skoliotickú chrbticu. Všetko okrem tanca mám ľahko pred tridsiatkou v malíčku a začiatkom tohto leta som sa začal vážnejšie vracať k cyklistike. Tak po desiatich rokoch. Celú vysokú aj niečo predtým a potom som na bicykli nesedel. V Bratislave a za hranicami je situácia v tomto smere priaznivá, takže nebol dôvod neskúsiť to.

  • 26. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 949x
  • 2
Koniec Európy. Októbrové Algarve je stávka na istotu

Radovan Kleinr

Koniec Európy. Októbrové Algarve je stávka na istotu

Prečo je rozvod taký drahý? Lebo stojí za to, hovorí jeden z vtipov o manželstve. Prečo je do Algarve také komplikované sa zo Slovenska dostať, ak človek nechce zruinovať rozpočet? Lebo rozhodne stojí za to.  Najjužnejší a najzápadnejší cíp Portugalska a zároveň Európy ma dlho magnetizoval, až kým som raz neodolal. A podľa všetkého neodolám ešte veľakrát.

  • 25. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 374x
  • 0
Služobka na Sibír: -42 stupňov, krvavý nos a poučenie z vyklápačky

Radovan Kleinr

Služobka na Sibír: -42 stupňov, krvavý nos a poučenie z vyklápačky

Nie tak dávno za trest, dnes už za odmenu. Na decembrovú služobku na Sibír som sa tešil ako siedmak po koncoročnom vysvedčení so štyrmi dvojkami. Necestoval som vyzbrojený hrubým kožuchom a baranicou, lebo nešlo o drsnú divočinu, ale o Novosibirsk. Takú mestskú drsnú divočinu. Po zemi je to podľa jedného z plánovačov z Bratislavy 5362 km a 77 hodín jazdy autom. Cestoval som vlakom do Zvolena, odtiaľ dohodnutým autobusom do Budapešti. A potom letecky s prestupom v Moskve. Hodín to bolo beztak požehnane.

  • 23. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 707x
  • 7
Originál alebo remake? České aj slovenské cover verzie hitov

Radovan Kleinr

Originál alebo remake? České aj slovenské cover verzie hitov

Knowing me, knowing you či Slunečné pobřeží? Let it be ako Ja už spím, 'Cause I am your lady alebo v českom refréne Už nejsem volná? Je ich požehnane, znejú lepšie aj horšie. Záleží na texte, samozrejme interpretovi či jeho vizuálnej podobnosti s originálom, ale aj na vkuse a náročnosti poslucháča. Moje vybrané česko-slovenské cover verzie zahraničných hitov.

  • 22. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 389x
  • 15
Kus Chorvátska doma alebo aj Mišo Kovač má pohladenie "za dušu"

Radovan Kleinr

Kus Chorvátska doma alebo aj Mišo Kovač má pohladenie "za dušu"

Sú iné ako naše evergreeny. Krajšie, lepšie, úprimnejšie? Neviem. Sú len iné. Iné, lebo také musia byť. Neovládam často meno ich autora, textára, hudby, rok vzniku, náklad, obľúbenosť. Sú ich stovky, tisíce. Ale idú pod kožu bleskovo, ako tetanovka na pohotovosti po nechcenom šliapnutí na hrdzavý klinec. Sú podmanivé, jadransky blankytné. So štipkou soli.

  • 21. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 603x
  • 4
reklama
Do Chorvátska so psom po starej ceste cez Maďarsko

Radovan Kleinr

Do Chorvátska so psom po starej ceste cez Maďarsko

Cestoval som do Chorvátska z východu republiky (Milhost/Tornyosnémeti), cez Komárno, aj z Bratislavy diaľnicou, ale starou cestou Maďarskom bez poplatkov som šiel z hlavného mesta viackrát iba autobusom. Začiatkom júla 2014 sme sa s priateľkou rozhodli, že pôjdeme na večer práve ňou, lebo vlaňajší smer Györ s odbočkou na Székesfehérvár pred Budapešťou sa nám zdal napriek pohodlnosti pridlhý. Navyše v blízkej budúcnosti plánujem ísť k Jadranu bicyklom a nie je na škodu mat okresky u našich južných susedov aspoň čiastočne zmapované. A napokon klišé cesta je cieľ napriek otrepanosti presne vystihuje môj osobný postoj k dovolenke v Chorvátsku.

  • 19. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 660x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu